Friday 18 February 2011

I'm New BloggEr

Salam....

Hi korang sume...i'm new blogger here..jom la kite knl2 n kwn2...korang nk taw x, aku dpt petunjuk wat blog neh coz aku neh suke ngat bace blog org tp aku sendiri xdek blog pon...aku suke bace blog Fatin Liyana, Zack: Realiti Konspirasi, blog awek KFC (khairul fahmi che mat) n hanis Zalikha..aku neh kire kaki blog r...so, aku minta kwn aku (HaZEL, name glamornye laa) suh watkan blog neh...hehehe. kwn aku 2 mmg kaki blog mcm aku. kiteorg slalu je bace blog org same2.padahal aseimen mak oiii punye laa berlambak, tp apakan dayakan belum sampai masanya lagi aku sentuh aseimen aku 2...(ayat xleh blah)...hehe. lps neh sambil bace n skodeng blog orang, blh la aku tulis aku punye blog plak...hehehe.
Emmm rupenye best gak kan de blog neh, kite blh tulis pe je yg de dlm otak kite neh n pe je yg terpendam dlm ati nehh..kire mcm tempat kite luah perasaan laaa. ramai yg tulis blog sal cinta cintun, pengalaman sendiri...emmm kire best la dpt taw hal org neh...hehehe
Aku sebenarnye xbape pandai sgt neh nk makeup blog cntik2 mcm blog org lain, almaklumla budak baru nk blajo..tp aku akan usahakan la ye tok wat blog aku neh cantik n sedap mate memandang mcm blog org lain...slow2 la der... dimana ada kemahuan disitu ade jalan...hehe..(yg neh semangat plak, tp lau nk blajo n wat aseimen hampeh malas dowhhh)...

2 comments: