Tuesday 20 December 2011

PeRgeRakaN KreAtiF tEaTeR

Salam sume...amacam korang, sihat x??da lame kan mek lin xupdate blog neh kan...bese laa, mek lin neh bukan rajen pon bab tulis menulis neh..makan n tido je taw kejenye..opsssss terpecah rahsie lak...hehe..ok La, kali neh mek lin nk cite sal subjek Pergerakan Kreatif Teater..knape nk cite sal tuuu plak??emmm mek lin neh da xde cite lain ke????haaaaaa, sabaq2 sume....emmm ade la yg specialnye sal subjek tuh, lau x, mek lin xcite la plak cayang oiii...hehehe
Emm korang taw x, sem lepas, aku ade la p tgk teater Alang Retak Seribu (tiket free, mau xnk pegi..i mean tiket org blanje)...hehe..b4 start teater tuh, aku ade tgk cam street perfomance taw yg dipersembahkan oleh dak2 elektif subjek Pergerakan Kreatif Teater neh laaa..ade yg jd org gile laa, ade yg jd mumia laa, n ade yg jd hantoo laa...can u imagine kene wat sume tuh dlm mase sejam??? ase malu, segan n nk menanges je kan....mane x nye, da la kene perform depan org ramai gilerr....at that time, aku pikir, xnk la aku p ADD subjek tuh...cam susah jek, da la kene perform dpn org ramai...aku plak agak pemalu orgnye, gilerrr ko nk suh aku perform dpn org ramai?????xmungkin2...hehehe


kami mmg suke bergambar...ni b4 teater start..so, sempat la kami snap2 pic..hehehe

haaa tgk, mumia tuuu..kan aku da ckp, ade yg jd mumia laa, org gilerr la...kecian mumia tu kene berdiri sejam kowttt...letih wooooo...aku pe ag, mintak tlg org snap pic la...hehehe

ni laaa akak2 kesayangan aku...love uolz soooo muchhh..muah!!

dlm panggung pon sempat ag nk snap pic...mmg sah gilerr glamor n gilerr gambo ko neh mek lin...hehe..tp ade aku kesah?????hahahaha


Tapi kan korang ntah nape laa mase minggu add subjek tuh, blh plak aku g ADD subjek PERGERAKAN KREATIF TEATER..ko neh mmg nk cari nahas mek lin oiii...tp nk wat mcm naaa, Andai Itu TakdirNya...ceewahh, mcm tajuk novel la plak kan...hehehe...
Before start kuliah tuh, aku de gak pikir cam nk DROP je balik subjek neh coz tetibe ase kecut plak perut neh nk amek subjek tuh tp kwn aku ckp relaxxx sudaaaa....so, aku tururtkan saja kata mereka dong!!...
ok la, nk p mkn jeruk madu Pak Ali jap..hehehehe...to be continued......




1 comment:

  1. hahahhaah... lin.. org amik gambar mumia tu yer... keh3... dapat pon gambar sekeping.. ramai sangat yang tangkap gambar baru terjumpa sekeping..:)

    nilam..

    ReplyDelete